Moje włosy

Właściwie to nie napisałam o podstawowej rzeczy, nie opisałam jeszcze moich włosów. Czekałam aż uda mi się zwabić kogoś kto zrobi im zdjęcie, bo aparatu nie mam a jeśli chodzi o moją komórkę, cóż… różnie dobrze mogłabym robić zdjęcia ziemniakiem.

10859926_988310564517801_472449678_nIMG_20141209_190708

Zdjęcia zrobione dzień po dniu. Zaskoczona jestem trochę bo włosy wyglądają całkiem nieźle (pomijając dziwaczny i zawsze obecny skręt od gumki). I faktycznie nie są w złej kondycji. Jak na rozjaśniane włosy myślę, że długo wytrzymują bez podcięcia (od lutego) i dopiero ostatnio zaczęłam dostrzegać pojedyncze rozdwojone końcówki.

Dranie strasznie się puszą, wydaje się, że jest ich więcej ale niewiele da się z nimi zrobić, zawsze mam na głowie bałagan.  Były takie od zawsze więc pewnie nie da się z tym nic zrobić.

A tak na marginesie, jedna rzecz mnie w nich rozwaliła

jowisz3ed8e2c2fafaacf0acb7c37f456e89c375c79

Mam na głowie burze jak na jowiszu xD

 

Leave a Reply

